Info365.cz

Informace o internetu, podnikání, financích a dalších zajímavostech pro každý den

Jak na Meta tagy?

Když někdy budete projíždět webové stránky a rozbalíte si nabídku na zobrazení jejich zdrojového kódu, můžete si všimnout v hlavičce dokumentů různých meta tagů. Některé weby jich mají více, některé zase méně.

Pokládali jste si již někdy otázku proč tomu tak doopravdy je? … Mnozí si myslí, že čím více meta tagů budou na svých webových stránkách mít, tím víc to jejich webu bude prospívat. Pravda je však jiná.

V dnešní době nepotřebujete mít ve svém zdrojovém kódu více jak dva meta tagy. Prvním je způsob kódování, kterým je nejčastěji UTF-8 a druhým je description (popisek webové stránky), který používá Google při zobrazování vaší stránky ve svém vyhledávači.

Dva užitečné meta tagy (doporučuji používat při tvorbě WWW stránek)

<meta charset=“UTF-8″ />
<meta name=“description“ content=“Popis webových stránek“ />

Další meta tagy již není dnes potřeba používat, protože např. na keywords (klíčové slova) už vyhledávače neberou žádné ohledy (uvedl to i sám Seznam.cz ve své nápovědě) a author či copyright jsou údaje, které vám nikdy nepřinesou žádný kladný užitek.

Navíc, když tyto údaje budete mít zapsány v meta tagu, tak běžný uživatel si jich nikdy nevšimne, a proto je lepší, když je spíše zapíšete do patičky stránky, kde je bude mít možnost vidět každý návštěvník vašich stránek.

Ušetřete si tedy svůj drahocenný čas, který můžete investovat do dalšího rozvoje webových stránek a pište do zdrojového kódu pouze takové tagy (výše zmiňované), které pro vás budou mít nějaký přínos a nebudou sloužit vašim webovým stránkám jen pro parádu, která vám je doslova k ničemu.

Jak na Meta tagy?
Přesunout se na začátek