>

Recenze Jack a Jill

Dneska se mi nechtělo nic moc dělat, tak jsem se rozhodl číhnout na nějaký filmík a jelikož jsem celkem dlouho neviděl žádnou komedii, rozhodl jsem se pro film jménem Jack a Jill s Adamem Sandlerem v hlavní roli. Ten by u mě vždy brán jako taková záruka celkem dobré komedie. Bohužel, tentokrát tomu tak zrovna nebylo a jsem z tohoto filmu celkem zklamán, ale tím neříkám, že jsem se u toho občas zhluboka nezasmál. Schválně koukněte sami a uvidíte.

Já si myslím, že měl ostatní filmy mnohem lepší, ale to může být i věcí názoru. Na cfds.cz má sice hodnocení pouhých 44%, ale na to nikdy moc nekoukám a rád si vždy udělám názor sám. Sandler v tomto filmu hraje dvojroli bratra a sestry (mimochodem, vypadá opravdu příšerně jako ženská). Jack žije spořádaným životem, má rodinu (manželku hraje Katie Holmesová) a Jill je jezdí každý rok na Den díkuvzdání navštívit, z čehož Jack není nikdy moc nadšen (popravdě se mu moc nedivím, já mít dvojče jako je Jill, tak se snad raději picnu :-D). Návštěva je obvykle jen přes víkend, ale tentokrát se to zvrtne rovnou na celý měsíc!

Během této doby se Jackovi obrátí život absolutně na ruby a Jack po většinu času nedělá nic jiného, než že se snaží Jill zbavit. Bohužel, Jack pracuje jako vedoucího reklamní agentury a má za úkol přemluvit oskarem oceněného Al Pacina k natočení nové reklamy. Osobně to moc nechápu, ale Al Pacino se bezhlavě zamiluje do Jackovi sestry Jill, tak Jackovi nezbude nic jiného, než Jill ještě chvilku přetrpět a využít jí pro získání Al Pacina pro svojí reklamu. Nakonec vše dobře dopadne a Jack a Jill k sobě najdou cestu a své předchozí rozhádané období zažehnají.