Internetové podnikání je velice individuální obor. Vždy je nutné zaměřit se na zvyšování zisku a vylepšování našich projektů. Jestliže totiž svůj projekt nebudete tímto směrem rozvíjet, přijdete o veliké množství peněz.
V tomhle článku se podíváme na dva velice účinné způsoby, kterými zisk zvýšit.
Použitelnost webu
Jedna z nejdůležitějších věcí je použitelnost webu. Nejprve je nutné této problematice do detailů rozumět a studovat ji. Po pochopení základních principů použitelného a efektivního webu dokážete vytvořit takový web, který bude daleko více konverzní a efektivní z hlediska prodeje.
Tím vše ale nekončí. Použitelnost webu je zapotřebí neustále testovat a snažit se ji inovovat k lepším ziskům. Můžeme mít dobrou stránku s vysokým procentem konverzí. Přesto ale nesmíme usnout na vavřínech a použitelnost dále vylepšovat.
Důležité je také sledovat úspěšné weby. Tyto weby mají UX specialisty, kteří se věnují pouze této problematice a do maličkých detailů jí rozumí. Mají také zkušenosti a vědí, co funguje a co ne. Úspěšné a známe weby jsou pak postavené velice efektivně.
Na první pohled nemusí vypadat příliš luxusně. Například mají jednoduchou grafiku a žádné extra efekty a animace. Přesto je jejich obrat a konverzní poměr velice vysoký. Těmito weby se pak můžete velice dobře inspirovat.
Cílená propagace
Každý své projekty nějak propaguje. Klíčovou věcí je ale to, aby naše propagace byla dobře tématicky zacílená.
Můžeme mít například web, kam bude chodit 10 000 netématických návštěvníků a pak web, kam bude chodit 1 000 tématických a zajímajících se návštěvníků měsíčně. Přesto s největší pravděpodobností bude mít druhý web více konverzí a tím větší zisk.
Pokud Vám tedy někdo nabízí levnou návštěvnost, dejte si pozor, abyste nekoupili zajíce v pytli. I při umísťování bannerů a odkazů vždy hleďte na správnou tématiku webů.