Info365.cz

Informace o internetu, podnikání, financích a dalších zajímavostech pro každý den

Recenze filmu Bez dechu

Po delší době jsem se rozhodl shlédnout zase nějaký ten filmík, jelikož se mi celkem líbil, tak jsem se rozhodl o něm napsat a třeba tím někomu pomoc s výběrem na co večer kouknout. Tentokrát jsem si vybral film, který se jmenuje Bez dechu, natočen byl v roce 2011 a z těch známějších herců a hereček zde hrají Taylor Lautner, Sigourney Weaverová a Maria Bellová. Zbytek nemá cenu ani nějak jmenovat a rozebírat, nejsou to žádné extra známé tváře.

Od shlédnutí filmu mě neodradilo ani celkem nízké hodnocení na CSFD, kde měl tento film předevčírem hodnocení 44%. Dneska jsem tam jen tak pro zvědavost koukl a už je na 50%, tak si myslím, že ho konečně začali hodnotit lidé, který ho doopravdy viděli a ne ty, co si přečtou pouze pár vět a hned hodnotí. Já osobně toto nikdy nedělám a vždy si udělám raději názor sám. Jak se říká, 100 lidí = 100 názorů a pokud je to někde v komunitě, tak stačí většinou názor nějakého stálého člena a plno lidí se toho chytne a už to není zdaleka objektivní.

Ale zpět k filmu. O čem že to vlastně je? Nathan Harper (Taylor Lautner) je obyčejný středoškolák, co si užívá svůj život, chodí k psycholožce (Sigourney Weaver), jelikož se mu zdá pořád jeden sen a má problémy se sebeovládáním a svojí zlobou. Jeho rodiče (spíše otec) ho vedou k bojovým sportům, což má později i jiné vysvětlení, než že se jedná o to, aby někde upustil páru a pomohlo to jeho stavu. Ve škole dostane společně s Karen úkol, který se týká vyhledávání informací na internetu. Při plnění zadání tohoto úkolu objeví na internetu stránku s pohřešovanými dětmi a tato stránka obsahuje i jeho fotografii.

A tímto odstartuje touha Nathana zjistit, kdo jsou doopravdy jeho rodiče a co se stalo. Zareaguje na výzvu na stránce a spojí se s jakoby operátorkou stránky, kde uvede, že by mohl vědět, kde se nachází Nathan Price (to je jeho zkutečné příjmení). Absolutně netuší, že tím na sebe akorát upozornil (stránka byla falešná a měla za úkol právě to, aby na sebe upozornil) a zanedlouho se mu do cesty připletou vládní agenti, policie a jistý Kozlov, který ho chce použít proti jeho skutečnému otci. Jeho „dosavadní rodiče“ jsou oba zabiti a v ohrožení je i Karen. Když chtěl Nathan kontaktovat policii, okamžitě byl přesměrován na CIA a vůbec není jasné, komu může věřit.

Z psycholožky se náhle vyklube agentka, z jeho jakoby rodičů též agenti a všichni měli jediný společný úkol a to ochránit Nathana. Nathanův skutečný otec je též agent, skutečná matka je mrtvá! Co se stalo a proč jdou po Nathanovi agenti CIA a Kozlovův tým prozrazovat nebudu, abych vás případně nepřipravil o potěšení z filmu. Pokud vás film zaujal, doporučuji jeho shlédnutí.

Recenze filmu Bez dechu
Přesunout se na začátek