>

Recenze filmu Blesk

Po delší době jsem se rozhodl juknout na nějaký ten film a vybral jsem si film s názvem Blesk. V angličtině je to Blitz. Mám rád kriminálky a u tohoto filmu bylo zařazení krimi/thriller, což byl první důvod a druhý byl ten, že tam hraje Jason Statham. Ten hrál například ve filmech jako jsou: Kurýr, Kurýr 2, Kurýr 3, Sbal prachy a vypadni, Cellular, Collateral, Expendables: Postradatelní, Elitní zabijáci atd..

Tyto filmy se mi celkem líbili a jako herec se mi též líbí, tak při výběru opravdu nebylo o čem moc přemýšlet. Třetí a konečným důvodem byl oficiální text distributora. No posuďte schválně sami, jestli by vás též neoslovil.

Na svobodě řádí sériový vrah. Každý den umírá další policista. Když zákon nedokáže své vlastní příslušníky ochránit, potřebuje muže, který porušuje veškerá pravidla. Tím je nekompromisní londýnský policista Brant (Jason Statham) v týmu se svým kolegou, strážníkem Nashem (Paddy Considine), kterého nemá příliš v oblibě. Čas je k nim však nemilosrdný, každý den přibývá další oběť.

Po shlédnutí nepatrně opadlo mé nadšení, jelikož očekávání z již vyjmenovaných věcí bylo o trochu větší, než byla zkutečnost. Tím ale nechci říkat, že by byl film špatný ;-). Jen jsem opravdu čekal něco trochu více akčního po všech směrech. Ale každý má jinou představu a pro někoho to může být tak akorát. Abych jenom nekritizoval, tak se ve filmu vyskytují solidní hlášky :-).