Distributor film prezentoval tímto celkem stručným, přesto docela napovídajícím textem, který najdete níže v citaci ;-).
Billy a Nick jsou přátelé, kteří půlku života strávili zdokonalováním svých prodejních fíglů. Svou práci povýšili na uměleckou disciplínu, přesto skončili na dlažbě.
Oba jsou produktem své generace, která věřila v americký sen, tj. kdo pilně pracuje a dodržuje pravidla, toho úspěch nemine. Realita je zcela odlišná. V Google začínají od píky jako stážisti (v Googlespeaku jako Noogleři).
Obklopeni o polovinu mladšími a talentovanými lidmi, musí najít způsob, jak překonat generační bariéru. Jinak by přišli o příležitost být povýšen z Nooglera na Googlera (tzn. zaměstnance Googlu na plný úvazek).
Teď se můžou tito „dinosauři“ z dob minulých předvést a ukázat všem skvělou zásobu vychytaných prodejních triků!
Když to vezmu vlastními slovy, tak film Stážisti dokáže poměrně dobře pobavit, ale záleží, jak na něj nahlížíte, jelikož na mnoha webech (i zahraničních) jsem četl, že je to natočené jako skryté PR pro Google a díky tomu se to mnoha lidem nelíbilo.
Já radím, vykašlat se na nějaký Google (pokud se nějakým způsobem více pohybujete v online světě, tak brát s rezervou i ten zbytek) a film bude rázem lepší.
Kdybych film měl porovnat například s Kameňákem 4 (na kterém jsem také byl a příště o něm napíšu též), tak Stážisti jednoznačně vedou ve všech směrech!
Já, i moje přítelkyně jsme se u filmu řádně nasmály. Jediné, co bych možná trochu vytkl je délka filmu. 119 minut je zbytečně moc (u komediích obzvláště), jelikož je to natahované nudnějšími, sice dějovými pasážemi.
Naprosto luxusní scény jsou, když se Billy a Nick na začátku snaží zapadnout do kolektivu, který je naprosto nechce přijmout a pak, když mladé online maniaky vytáhnou do reálného života :-D.
Na CSFD.cz mají Stážisti hodnocení 61% a pokud budete mít možnost, tak vám je doporučuji shlédnout ;-).