Info365.cz

Informace o internetu, podnikání, financích a dalších zajímavostech pro každý den

Recenze Paranormal Activity 4

Paranormal Activity 4 na dvdéčku. Po Residentovi to bylo celkem navazující téma a i v tomto případě mě zajímalo, jestli s dalším dílem půjde kvalita víc a víc do kopru a opět se bude opakovat to, co už zde bylo třikrát (stejné prvky, jiný herci, jiný interiér) a nebo se divák dočká nějakého pozitivního oživení.

Zadní strana dvd s popisem (ten je níže v citaci) od distributora nějaké to zlepšení ani trochu nenaznačuje.

Příběh hororu Paranormal Activity 4 volně navazuje na druhý díl, v němž démonem posedlá Katie vyvraždila rodinu své sestry s výjimkou nemluvněte Huntera, které unesla neznámo kam.

Uběhlo pět let a tahle dvojice s velice pohnutou minulostí se přistěhuje na poklidné americké předměstí, které záhy poklidné být přestane. Paranormální sílu na vlastní kůži pocítí především matka s dcerou, které žijí v sousedství Katie.

Po prvních nevysvětlitelných událostech instalují v domě kamery a další bezpečnostní prvky a nestačí se divit tomu, co na nich uvidí. Jenže u toho se temné síly, které se nad nimi stahují, nezastaví.

Film jsem doslova přes moc dokoukal až do konce a mohl bych ho úplně s přehledem ohodnotit pár slovy, které by mohli znít nějak takto: 88 minut absolutně nezáživného a nudného děje ;-). Osobně se celkem divím, že se tvůrci kolikrát vlastně pouští do něčeho, co nemůže zákonitě oslovit diváka a někdy by bylo dobré, kdyby se vědělo, kdy se má přestat.

Film bych nedoporučil snad ani svému největšímu nepříteli, leda, že bych ho chtěl unudit k smrti. Na celém snímku není absolutně nic pozitivního a z celkem nadějného prvního dílu, slabší dvojky se stala s dalšími dvěma díly doslova mega nudná parodie na horor. Prostě děs, běs, hnus a hrůza. Distribuce filmu by měla být zdarma, možná by nebylo ani od věci, kdyby ještě dostal divák zaplaceno za výdrž ;-).

Když se ještě vrátím k samotnému ději, který mimochodem nemá ani hlavu, ani patu, jelikož každý, kdo někdy viděl jakýkoliv díl Paranormálu ví již od začátku, co může čekat v průběhu i na konci (možná tak 10 vteřin z konce vás překvapí ;-)). Normálně by jsem se nebál na dvdéčku na zadní straně odmazat za formátem obrazu 16:9 to slovo horor, jelikož neobsahuje snad jedinou lekatelnou scénu (tedy pokud nepatříte mezi takové ty lidi, co když někde někdo kýchne, tak se leknete ;-).

Recenze Paranormal Activity 4
Přesunout se na začátek